'De Verhulstjes' hebben geweldig nieuws te melden: 'Het is zover'

Na realityshows, musicals en boeken komt er nu ook wijn bij in het leven van Gert Verhulst en zijn zoon en Antwerp-fan Viktor. Niet zomaar een wijn — maar een eigen rosé, geproefd en goedgekeurd door het hele gezin. En vreemd genoeg… voelt dat niet geforceerd. Integendeel, het lijkt haast alsof het er altijd al zat aan te komen.
Wie al eens heeft meegekeken met De Verhulstjes weet dat wijn — en gezelligheid in het algemeen — zelden ontbreekt aan tafel. Lange lunches, zonovergoten terrassen, glaasjes bij zonsondergang… De sfeer die ze uitstralen is er eentje van zuiders genieten met een vleugje theater. Een roséwijn die die levensstijl weerspiegelt, voelt dan ook aan als een logische verlenging van hun merk.
Vanaf 10 mei 2025 ligt de wijn in de rekken — exclusief bij Albert Heijn, die de verkooprechten wist binnen te halen. De fles, simpel maar stijlvol vormgegeven, mikt op die herkenbare combinatie van toegankelijkheid en flair.
Meer dan een commerciële stunt
Sommige BV-projecten voelen als vluchtige pogingen om even te cashen, maar bij de Verhulstjes lijkt het anders. Ze hebben een publiek opgebouwd dat hen niet alleen volgt, maar zich ook verbindt aan hun levensstijl. En net dat publiek — in Vlaanderen én Nederland — zal de fles vermoedelijk blindelings in hun winkelkar leggen.
Laatste nieuws
dinsdag 13 mei 2025

maandag 12 mei 2025
zondag 11 mei 2025
